Page 7 of 9

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Mon May 10, 2010 6:29 am
by XslidewaysX
hahah show you how its done? yeah right, i dunno anything about fiberglass, this was just one of those borred moments at the shop, i'm going to use r31 stuff for easyness..

that was a bunch of forrest's extra aero parts and junk.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed May 12, 2010 5:13 am
by j
XslidewaysX wrote:hahah show you how its done? yeah right, i dunno anything about fiberglass, this was just one of those borred moments at the shop, i'm going to use r31 stuff for easyness..

that was a bunch of forrest's extra aero parts and junk.
hahah nah man you got it all twisted!! not being sarcastic or anything, just saying when you finish it up, show me how its done sideways style!!!

for sure on the easiness on r31 one sides though!!! about 2secs to a grinder by the door jam and they fit like a glove.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed May 12, 2010 6:05 pm
by XslidewaysX
word. it should be alright. its not the sides i'm worried about its the rears and the front lol. i'm probably gona just use the kouki bumper for the moment and wait, an old set of my wheels poped up and i want em. need good wheels.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed Jun 02, 2010 9:00 pm
by XslidewaysX
some recent nonsence...


Image

Image


now i need the figure out how to make the rear work... care to help J lol

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed Jun 02, 2010 10:43 pm
by ez22
XslidewaysX wrote:some recent nonsence...


Image

Image


now i need the figure out how to make the rear work... care to help J lol
Is that the same front end J used? Don't drop the S14 on the M30 just yet. :lol:

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed Jun 02, 2010 11:19 pm
by XslidewaysX
yeah but i didnt do it as well as J did.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Wed Jun 02, 2010 11:50 pm
by ez22
XslidewaysX wrote:yeah but i didnt do it as well as J did.
Its going to blow up anyways?

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Thu Jun 03, 2010 4:17 pm
by XslidewaysX
lol. the back bumper is most likely going to get demolished first, and it takes the most work... bummer.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Fri Jun 04, 2010 8:04 pm
by Mr. 25/8
Car looks sick, love the work your doing to it! Wish I had skillz and a shop.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Fri Jun 04, 2010 10:07 pm
by XslidewaysX
i also wish i had skills and a shop. that will be the day.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Thu Jun 17, 2010 8:55 pm
by Kfab
sweet build bro. I'm building a m for myself, but have been debating on motor choice. Looks like the rb sits in there nicely. My wife and I are swapping a vh45 into her s13, and i thought about doing a vh45 m30, but I love my turbo cars.....

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Sat Jun 19, 2010 6:02 am
by XslidewaysX
booty

Image

yes i know i need wheels

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Sat Jun 19, 2010 2:53 pm
by ONEVIA
I like the way you did the rear bumper. It's hard to see in the pic, but is that the lower half of the R31 kit molded on to the upper half of the M30 bumper?

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Sat Jun 19, 2010 3:35 pm
by XslidewaysX
yep. and lots of sheetmetal screws.

Re: m30 drift rig 2.0

Posted: Sat Jun 19, 2010 4:04 pm
by ez22
XslidewaysX wrote:yep. and lots of sheetmetal screws.
At least it has paint on it :lol: . I can't wait to see this thing in pieces.